Lägg din hand mot min kind

Hallå allihopa!
Igår så red jag lille Joker och Galanto. Första gången jag red Galanto så det var lite kul fast han var lite fjaskig men vi var bara ute och skrittade i en halv timme med mamma och Fanny. Han går inte jättefort men han var lite mer på tårna då det blåste mycket. 
Joker fick fara ut en stund i skogen då mamma och Helena skulle rida varsin häst så vi skrittade mest men travade även lite. Joker var lite överladdad men han svarade bra på halvhalterna så det underlättar lite. Sen när vi var inne i skogen och skrittade så kollade vi efter lingon och Joker gick med mulen nere i backen och luktade. 
Det var i alla fall jättemysigt:)
 
Sen så var Cragge en stor mupp av sig då jag satt utanför hans box och det hänger en korg med borstar utanför boxen. I alla fall så tog han en med munnen och jag märkte ingenting.......förrän han släppte borsten och jag fick den i huvudet så det gjorde rätt så ont:P Dessutom så var det en borste med en hård trärygg. 
Dessutom idag så råkade Cragge nocka till mig lite när han skulle in ifrån hagen:P 
Han är väldigt söt och snäll men världens största mupp när det gäller vissa saker.
Cragge ivåras:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0