I wish you were here

Hallå allihopa!

Idag så har jag bara kört Extra och det gick kanonbra. Han fick gå en lite längre tur mot långfors och på hemvägen så gasade vi på lite. Det vart lite knas då Extra sprang ganska fort och hoppade rätt över en vattenpöl haha. Men han var knappt trött eller svettig efteråt så jag är jättenöjd:)

Extra ifrån dubbeltravet på Umåker med Emil i sulkyn.

Taggar i alla fall Umåker imorgon med mina kungar Kiren och Cragge. Kiren går ut i Långfredagsstayern som Rolle vann för exakt 5år sedan imorgon. Kom igen Kiren, hoppas att du gör din storebror stolt♥ Saknade lilla Rolle, önskar att du var här nu♥

Det finns inte ord på hur mycket jag saknar dig♥

Cragge går ut i loppet efter så jag får det lite stressigt men kul ska det bli:)

Nåja måste gå och sova nu så godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Tack så hemskt mycket Stina! :D

2012-04-06 @ 00:08:23
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0