Vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer

Hallå allihopa!

Blir inga bilder idag då min kamera har gett upp hoppet och har slutat att fungera så nu går det inte att ta några bilder med den längre:( Nåja den har hållt i över 3 år och råkat ut för det mesta så då är den nog lite utbränd haha;) Tur att man snart fyller år så det som står överst på min önskelista är förstås en ny kamera. Skulle nöja mig med en digitalkamera men vill helst ha en systemkamera.

Var ut och körde Max på en lite tur idag på västra sidan och han var pigg och fin. Emil cyklade brevid och Max ville inte släppa förbi Emil. Han kan det än, gammponnyn;) Vi joggade på i typ 4 min tempo men Max är knappt tränad och han får springa i det tempo han känner för och det vart en och en annan galopp:)

Men innan jag for ut så undrade Max om jag var riktigt klok när jag selade på och hade tryckvagnen istället för rockarden haha.

För ovanlighetens skull så pluggar jag just nu till musikprovet imorgon. Det kommer inte att gå nå bra, det är jag 100 % säker på.

Nåja måste plugga färdigt och sen sova så godnatt.


Fina Max♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0