Sorry again

Hallå allihopa!

Ursäka för den dåliga uppdateringen men jag har varit för trött på sistone för att orka uppdatera.
Kort sammanfattning:

Onsdag: Gick jag ut i provlopp med Extra och det var superskoj:) Hade visserligen glömt bootsen men det gjorde inget. I värmningen så sprang vi lite med de andra och på slutet så körde vi bredvid Saga och Anna och Extra började att galoppera men pigg var han då:) I provloppet så gick båda starterna jättebra och första varvet körde vi alla i en klunga för att träna på positionsbyten och så. Sista varvet lät jag Extra springa på som han ville och smackade sällan på honom. Vi vann på ett bra vis tycke jag fast Saga tog in lite av det försprånget vi hade. Nåja jag är verkligen nöjd.

Även Fanny var ut i provlopp och hon vann:) Duktiga lilla Fanny.

Torsdag: Tränade endast Joker och vi skrittade ut efter vägen. Han var lite peppad men grymt duktig:)

Fredag: Har inte tränat någon alls

Godnatt allihopa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0