Ingen rubrik

Hallå allihopa!

Hade strömavbrott i tisdags och det var ingen mottagning på varken mobiler eller mobilt bredband så det gick inte att gå in på internet. Tränade ingen häst då men tog en kort promenad med Max i grimskaft i det hemska snöovädret.

 Är i Jörn just nu och imorgon blir det att jobba hela dagen så det blir nog inga uppdateringar om träningarna på hästarna förrän på lördag. Men igår (onsdag) så körde jag i alla fall Extra efter vägen på västra sidan för att provloppen var inställda och det var bara "lite" smetigt efter vägen. Hela mitt ansikte var täckt med lera men inte där glasögonen hade varit som tur var. Mitt hår var fullt med lera och mina kläder såg lagomt roliga ut.
Extra var grymt fin och travade kanonbra trots det hemska väglaget så jag bara lääängtar till umåkers ponnytravdag.

Var även ut och red Joker en stund och vi for ut en sväng till västra selet. Han var lite het på hemvägen och srg på bortvägen men det är så han ska vara men funderar att ha pullarnosgrimma på honom igen. Vi får se.

Ska sova nu så godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0