Read between the lines

Hallå allihopa!

Tror att jag håller på att bli sjuk då jag har haft huvudvärk hela dagen och känt mig lite febrig:( Hoppas inte att jag blir sjuk nu då jag måste träna Joker och Extra. Nåja hoppas att det går över.

Har bara tagit det lugnt idag på grund av snöstorm och vaknade galet sent för jag somnade inte förrän vid 4-5 tiden igår natt.

Ska snart köpa lite montégrejer och det får bli den här sadeln som jag ska köpa. Märket heter Prima och den väger 1,8kg med svanskappa och kostar 1195 kr på Börjes. Ska även beställa lite mer montégrejer därifrån. Satsar på att ta licensen efter det att jag tagit körlicens som jag planerar att ta nästa år. (Fick inte ta det iår)




Godnatt underbara bloggläsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0