Pepsi

Hallå allihopa!

Har en tråkig nyhet... Pepsi dog inatt vid 3 tiden:'( Det började med at than var lite hängig igår kväll och när jag skulle gå och lägga mig så reagerade han knappt vilket gjorde att jag plockade upp honom och hämtade mamma som fick klura ut vad vi skulle göra. Lyckades få i honom lite vatten. Han lät jättekonstigt och hade en massa ryckningar. Mamma sa att jag skulle ha lite uppsikt över honom för att hon behövde få sova lite.
Han började låta ännu mer konstigt och då förstod jag att han inte skulle överleva så jag satt och pratade med honom och strök honom försiktigt och till slut så andades han inte och hjärtat slog inte längre. Somnade sen vid halv 5 imorse och vaknade vid 8 så jag är trött och ledsen.
Pepsi ska begravas när det har tinat upp i marken.


Sov gott älskling♥

Kommentarer
Postat av: Sara B

Så tråkigt. Kram.

2012-04-10 @ 09:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0