Joker

Var ute på tur med Joker idag och han travade grymt fint och varken haltade eller bröt med huvudet åt något håll. Vi körde mot Rödåsels hållet på västra sidan och vände just ovanför en liten backe. Den här gången så försökte han i alla fall inte att sticka så det var bra:) Lättade lite på tömmarna och han fick dra på en liten bit och han var grymt fin♥
Nu hoppas jag att han ska ner på Umåker någon dag och köras på rakbanan. Det ska bli så kul!

Stretchade Joker efteråt och han var duktig och se tränade vi lite på tricket puss och det får vi börja öva lite mer på. 

 
En gammal bild å Joker. Ska fixa kamerafan (ursäkta språket) för att jag kom på att om jag inte har den så kommer jag inte att få några bilder under V75 helgen på Umåker. Har ingen aning om hur jag ska göra det men det måste gå.

Skriver mer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0