Answer all my questions now

Hallå allihopa!
Har inte gjort så mycket vettigt idag så vet inte vad jag ska skriva men jag har pysslat om Extra litegrann och lite annat smått och gott.
Måste bara säga det att när jag rensade ut ryktväskan igår och hade förvånansvärt många rosetter och flätgrejer. Det hade jag ingen aning om haha. Men hade mycket saker där och förhoppningsvis så kan jag hålla lite bättre ordning där i fortsättningen. Fast ni som känner mig vet ju bättre;)
En annan rolig sak var att jag såg att fina Filofax N.O. hade vunnit på lunchtravet som gick i Bollnäs idag:D Så skoj och det var i andra starten för året. För er som inte vet vad det är för en häst så kan jag berätta att det är en jättefin 5-års hingst som jag fick köra några gånger när jag var på praktik i höstas hos Jan-Olov Persson.
Filofax är en grymt fin och speciell häst och han har en duktig skötare som heter Caroline.
Han är en av de bästa kallbloden jag har kört.
Ett stort grattis till Jan-Olov, Caroline och övriga inblandade:)
Har ingen bild på Filofax N.O. på datorn så det får bli en bild på kung Järvsöfaks istället.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0