A warm breeze fades out

Hallå allihopa!

Gjorde inte så mycket vettigt i skolan idag för att jag orkade inte helt enkelt. Det är ungefär som vanligt då;)
Väl hemma så har jag var ute och ridit Joker i över en timme och en kvart efter vägen. Då skrittade vi mest och idag så var han inte så tjurig för att vi hade Gallanto och Helena som följde med. Helena är en som brukar sköta om hästarna ibland när vi är borta.
Det var ialla fall snöstorm ute så det var inte så lätt att se vägen framför sig när det var motvind.


Joker första gången han var på banan:) Måste fixa kameran

När vi var tillbaka så gjorde vi klart hästarna och Helena for hem.
Jag jobbade på lite i stallet och gav kraftfoder till hästarna innan det var dags att ta en kort promenad och gå in.

Just det, Extra ska ut i provlopp under onsdagen så det ska bli skoj:D Har spår 1 och det behöver jag alltid träna på. Det är fyra andra russ som ska ut och det är alltid skoj:)

Nåja måste sova nu så godnatt.

Det är alltid jobbigt att sakna någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0