Söndag

Idag var det inte så dumt:) Har myst med mina fina filurer Cragge, Kiren och Hurre när vi plockade ner beteshagarna:) De är så fina, nyfikna och mysiga<3 Kiren ska ju ha koll på allt man gör så han kommer gärna till en för att bli klappad eller kliad:)


Sen har jag kört Joker och Extra:) Först körde jag Joker med lokselen runt åkern och drog däck. De två första varven låg jag bara raklång i vagnen för att han var så j*kla het. Sen fick mamma vara snabb med att sätta fast däcket i vagnen och Joker (som inte kan stå stilla) var helt vild och precis när däcket var fast så kastade han sig fram i ett stort skutt och började trava några meter men jag fick han till att skritta:) Hehe min lilla trollunge<3 Han är så underbar att köra<3
Han var väldigt het hela träningspasset men duktig och fick godis efteråt:)


(Joker från i somras)

Extra var jag ut och joggade en stund på västra sidan av älven och kändes fin men lite lat då han sprang själv:) Vi var inte ute så länge då det började att bli mörkt och väldigt kallt.

Vid halv 8 fick hästarna komma in och Rolle var jättepigg och skulle absolut springa in i stallet genom alla vattenpölar och alltXD Han beter sig som den unghäst han inte är men det märks att hösten är en av hans favoritårstider:) Det är då han är som näst vildast:)

Tänker redovisa års resultat med en tävlingsdag kvar:

Års resultat för Sindy O:
21 starter
0-8-4
3000 kr insprunget
Snabbaste tid iår: 2,43,9

Års resultat för Extra:
17 starter
2-4-1
5825kr insprunget
Snabbaste tid iår: 1,53,4

Mitt tränarresultat:
38 starter
2-12-5
8825 kr

Är sjukt stolt över båda ponnysötisarna<3 Är så sjukt nöjd med Extra den här säsongen för han har sänkt rekord och visar verkligen att han vill och kan springa<3 Han är bara bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0