Tisdag

Idag så har jag haft en del att göra, började med att byta täcken och släppa ut de hästar som jag brukar släppa ut. Sedan sopade jag ute i stallgången som jag hjälper till i. Sen åt jag frukost innan det var dags för att gå ut  och ta in hästar som skulle in och köras.
Jag får med och körde två hästar i pullerten: Smällfaksen och Filofax. Först med Smällfaksen och han var jättefin och snäll och senare ut med Filofax och han var också jättefin:)
Sen har jag skött om några hästar som tränade och efter lunchen tog jag in och skötte om några hästar som bl.a Järvsöfaks:) Jättesnäll är han att pyssla om men något pigg att leda;)

När jag sen vart ledig så har jag inte gjort så mycket. Kollat lite på datorn och TV:n plus att jag åt middag som idag bestod av pannkakor som mamma hade skickat med:) Jättegott:)

Godnatt, ska upp halv 6 imorgon:)

P.S. Kommentera gärna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0