I'm coming home......

Jag skriver lite snabbt om onsdagen och torsdagen då jag snart ska sova.
I onsdags så fixade jag med de vanliga sysslorna som jag brukar ta hand om men förutom det så red jag två hästar: Stenegårds Odin och Neslands Tor. Odin var jättepigg och het men supersnäll:D Vi red ut i skogen över stock och sten. Odin var jättepigg och tyckte att det var supermysigt att fara ut på en tur:)

Tor var jättelugn och fin att rida och man kan inte tro att han är tre år, han är så snäll, fin och lugn:) Vi skrittade ut i skogen.

Idag så har jag förutom de vanliga sysslorna fodrat alla hästar som en av mina handledare har. Annars så har det varit en hel del borstande, tvättande, bärande och sopande o.s.v.

Det var då min näst sista praodag här:( Det känns förstås tråkigt att det redan tar slut men samtidigt har jag börjat få en hel del hemlängtan, så det känns lite bra ändå.
Längtar då absolut inte tills det att skolan börjar. Tur att vi har höstlov nästa vecka:) Så tre veckor ledigt på raken är inte så dumt:)

Godnatt alla underbara läsare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0