You and I still alive

Orkade inte skriva igår:) Kände mig seg efter att ha kommit tillbaka till skolan. Lektionerna gick väldigt segt framåt och på tekniken höll jag på att få damp över lampuppgiften för att det bara strula. Är jättedålig på teknik så jag förväntar mig inte nå höga betyg där:P Haha har typ panikångest över betygen då jag vill ha höga men jag kommer inte att kunna höja mer för att jag orkar inte att plugga, tycker att det är drygt. Ligger typ efter i mattenX)

Idag så gick det lite lättare för att var tobaksfri duo möte så jag var ledig från sista kvarten från matten och lite från fysiken. Inte dumt:)
Tacos till lunch och senare på gympan tränade vi lite på aerobicssteg. Det var inte så dumt.

När jag kom hem tog jag det lugnt eftersom att allt var klart förutom att ta in hästarna och ge dem mat. Så jag städade hos marsvinen och såg på tv. Sen vid halv åtta gick jag och Emil ut för ta in hästarna och ge dem mat. Väldigt lugna hästar idag:)

Sen har jag inte gjort så mycket annat så jag säger godnatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0