Without you I wouldn't survive

Kör en snabb sammanfattning av helgen.

Fredag: Kiren var på Bergsåker och starta. Akseli Lahtinen körde honom och de tog ledningen direkt och släppte sedan till en annan häst men på upploppet så vart den hästen trött och Kiren kunde inte hitta någon lucka så de satt fast med alla krafter kvar och vart oplacerade:( Våran vanliga otur.

Lördag: For till banan med Hurre, Fanny och Cragge:) De skulle tränas så jag skulel hjälpa och även skritta av Cragge. Skulle egentligen köra på banan men har aldrig kört storhäst med sulky så bestämde att jag bara skulle skritta av han på stallbacken. Alla tre var jätteduktiga och Cragge var supersnäll att skritta:) Skrittade av han förra gången fast då i speedcarten och då vart han fjaskig och skvättig för att en lastbil körde in på stallbackenXD Nej han är verkligen snäll och underbar och innan jag körde in i stallet så stannade och filosoferade en stund:) Tror jag ska köra på banan nästa gång om pappa frågar om jag vill.
När vi kom hem fixade vi klart i stallet och sedan gick vi in och såg på travet. Tummen upp för Sanity!!:D Han har gjort kanonprestationer och han är verkligen en av Sveriges bästa hästar:)

Söndag: Fixade i stallet och har inte gjort så mycket annat. Har även sett på Beck - Kartellen. Typ 5:e eller 6:e gången jag såg den.

Dags att sova så godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0