Onsdag......

Ja idag så har jag planerat utvecklingssamtalet. Usch hatar utvecklingsamtal:( Nåja hoppas att det är det sista:) Sen vid halv 11 skulle vi anmäla till vilka gymnasieskolor vi vill besöka på PRASO:n och sen vart det lunch. JAG SÄGER BARA: INTE OKEJ ATT MÅSTA STÅ I KÖ MINST EN KVART VARJE DAG DEN HÄR VECKAN!!!:@

Efter lunchen var det svenska/ so och där så redovisade vi PRAO:en och det gick jättebra:) Sen läste vi några sidor i en bok innan det vart rast och se musik. Hata musik. Har inte haft det på 5 veckor så det var inte det roligaste att måsta ha det den här veckan. Sen franska och vi fick tillbaka både läs och hörförståelsen vi hade innan lovet. Hade VG på både och:) Haha nu är jag nöjd:) satsar stenhårt på MVG i franska igen men då måste jag jobba hårdare.

Slutade vid 3 och tog bussen hem. Eftersom att mamma jobbade och pappa inte var hemma så gav jag hästar lite hö i hagarna. Sen tog jag det ganska tills efter middagen då vi gick ut i stallet och gjorde klart allt. Extra har ju semester nu så det blir inte så mycket träning. Tog och mockade, sopade, fyllde vatten och hö och sen var det dags att ta in hästarna. När de var inne så fick de kraftfoder och jag gav Lilla Gubben mat och vatten:) Sen gick jag in och såg på sammanfattningen på V64.

Skulle egentligen ha pluggat idag men glömde bort detX)

Satt och tänkte lite på förra höstlovet då Silver dog:( Saknar den sötisen hemskt mycket<3:'( Minns hur han var när vi hämtade honom: skygg och rädd av sig men jag fick honom att bli riktigt social och en godtrogen vän<3 Han var inte "bara" ett marsvin, utan han förändrade mig till att bli mer tålmodig och en lugnare person så hans död tog väldigt hårt på mig och hans bästis Fanta. Han låg bara i buren och ville inte äta eller dricka och var apatisk enda fram tills vi fick Pepsi. Då vart han gladare men jag vet att Fanta fortfarande saknar Silver väldigt mycket. Jag känner Fanta så väl.


Fanta<3 

 Har tyvärr inte bilder Silver i min dator men jag ska leta reda någon bild på någon av alla skivor med mina bilder.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0