It's kills me inside

Tjenare allihopa:) Sorry att jag har varit sämst på uppdatera men det är lite jobbigt just nu:( Skola, läxor, mycket jobb och en hel del med stress och dåligt väder gör att allt blir svårare:( Aja det är bara att kämpa vidare. Men en sak som jag vill ha nu är SNÖÖÖÖ!!! Det är bara så j*vla drygt med vatten och lerpölar (I November) överallt + stormvindar. Skulle det komma lite snö så skulle det lysa upp ett ljus i mitt liv. Har det lite tungt just men ändå går vissa saker väldigt lätt.
Vill i alla fall berätta att jag red Joker igår och han var jättefin, trots att det blåste värsta stormvindarna:) Red lite på åkern och lite dressyr:) I dressyren gick han jättebra och han gjorde en jättefin halt och stod stilla tills jag sa åt honom att han kunde gå:) Förra gången kunde han inte alls stå still för 5 öre ens så jag var supernöjd den här gången:)

Aja måste sluta nu för att jag måste gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0