I will guard you now and the rest of my life.....

Sorry för den dåliga uppdateringen men här kommer en sammanfattning för de senaste dagarna.

Fredag: Minns inte riktigt vad jag gjorde men har äntligen kommit igång med ett bra arbete på slöjden. Hemma var det ganska lugnt så ja, jag har inget mer att säga om den dagen.

Lördag: Pappa och jag åkte ner till banan med Fanny och Kiren för att Fanny skulle gå provlopp och Kiren skulle ut i skogen och springa. Fanny gick i första provloppet och hon var jätteduktig!:D Visst, hon var lite lat i rygg men svarade jättebra när pappa vred ut henne ut i spåren på upploppet:) Hon förstår inte riktigt vad det går ut på än men hon lär sig nog med tiden:) Pysslade om henne sedan och hon var jättefin och jättemysig att pyssla om:) Visserligen gillar hon inte kylbalsamet som hästar brukar få på benen efter att de har sprungit men annars går det jättebra:) Hon är ju dessutom ganska bufflig att leda men hon var jättelugn:)
Kiren var ju ute i skogen och han var ju hur pigg som helst, som han brukar va:) Pappa var jättenöjd:)
När vi kom hem så gjorde vi klart i stallet och pausade arbetet när vi gick in och såg v75 loppen på liven. Vi var väl klar i stallet halv 6. Mamma hade gjort hemmagjord pizza så vi åt och vid halv 8 så skulle hästarna in.
När hästarna väl var inne så gjorde jag inge särskilt.


Slänger in en bild på Kiren från när vi var i Norge och tävlade. Har inga bilder på Fanny i minidatorn.
Idag: Vaknade halv 1:O Klockan hade stannat på 07.44 så inte så konstigt men ändå..... Tog nog igen all förlorad sömn. har igenomsnitt sovit 5 1/2 timme varje natt senaste veckan. Vet att jag har svåra sömnproblem.
Det blir knappast bättre. Gjorde egentligen inge särskilt utan städade hos Lilla Gubben, fyllde på vatten och hö åt Max och Extra och sen var klockan 3 och dags att gå in för byta om för att jag skulle på bio i vännäs:) Skulle se på Breaking Dawn part 1:D Gick ifrån v-by till vännäs och tyckte inte att det var någon lång promenade men lite kallt var det och hungrig var jag också. Hade bara ätit en tallrik makaroner till lunch:P Framme i vännäs gick jag till Café Ljuslyktan åt beställde en cappucino och en bakelse. Gick sen och köpte lite godis och sen väntade jag vid medis på mina komisar som också skulle på bio. Vid 6 tiden kom de så köpte biljett och efter halv 7 kunde man gå in i biosalongen. Klockan 7 började Breaking Dawn och åhhhh va bra den var!!!!:D Fast fan att man måste vänta nästan ett år på nästa del:( Inte ok:(
Mamma hämtade mig vid 9 och väl hemma så har jag inte gjort nå särskilt.

Godnatt:)
Takida - Too Late:
http://www.youtube.com/watch?v=reDf46zR0sk&NR=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0