It's in the water...

Hade en ganska chill skoldag idag (förutom SO provet då):) Vi började engelskan lite senare än vanligt, sen en halvtimmes rast innan SO:n. Hade prov och det gick bra. Hoppas på VG. Lunch på 50 min innan Svenskan och då såg vi klart en film som heter Die Welle. Den va ganska bra men lite konstig. Efter svenskan hade 35 min rast innan matten och No:n. Fick sluta halv tre så jag, Karro och Lovisa gick ner till bussstationen. Hoppade på rödåbussen och åkte hem.

Kom hem, åt middag och såg på 'Allå 'allå 'emliga armén. Gick sen ut för att hämta in Joker. Pappa skulle slå på en sko och brodda jokers andra framsko. Sen for jag ut och red Joker en stund på åkern:) Det var lite mjukt så den gick ganska bra att rida på men Joker höll på att gå omkull längst bort på åkern eftersom att han gick längre ut på kanten där det vart jättemjuk och han snubblade till men fick till balansen och kunde fortsätta. Mån såg ju knappt något heller så det var inte lätt. Tack och lov att Joker vet vart han ska gå (för det mesta) så man kan låta honom gå på långa tyglar.


(Arkivbild på Joker, min trollunge<3)
Gick in när jag var klar med Joker och gjorde inge särskilt. Vid 8 gick vi ut för att ta in hästarna och de var pigga:) Särskilt shettisarna:) De är så pigga och busiga hela tiden:) De kanske inte är jätteunga men det vet då allt och kan lista ut hur mycket som helst.

Takida - In the water:
http://www.youtube.com/watch?v=ppXGcgXVoCA&NR=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0