I got a reason to cry...

Måndag idag och det började med att jag vaknade, steg upp, bytte om och gick ut för att vänta på skolbussen och åkte till vännäs.  Hoppade inte av vid skolan efter som att jag skulle in till stan på elevaktivitetsdag för tobaksfri duo. Tog bussen till NUS och sedan gick jag ooch de andra från hammar till landstingshuset och där hade de andra redan börjat. Först var det en genomgång och senare så hade vi bingo där man skulle gå runt och fråga andra, efter det så presenterade sig de från SMART UNGDOM. De hade en kampanj som heter FRÄSCH? och det handlar om att hur farligt det är att röka vattenpipa. Åt sedan lunch. Annars var det lite olika gruppuppgifter och annat. Vi från hammar var tvungen att gå tidigare för att hinna med bussen som gick klockan 2.
Åkte till bussstationen i vännäs och bytte till rödåbussen och åkte hem. Väl hemma så gjorde inge särskilt och åkte med till stan när pappa skjutsa elias till travskolan.
Sen for vi och hämta honom innan klockan åtta och väl hemma så gjorde vi klart i stallet. Sen var ute och gick med Busen och sedan har jag inte gjort något särskilt.

Godnatt. Imorgon väntar skola och pluggande:( Hatar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0