Give me one last try

Ja i tisdags var jag ute och körde Extra när Emil red Sindy och båda var superduktiga:) Mycket nöjd:) Extra hade mycket spring i benen och han var riktigt fin:) Men han var inte lika galen som i söndags då han kuta i 40 tempo längs vägen och höll på att hoppa ner i ett dike när han såg en cyklistXD Helt galenXD
Vi är riktigt taggade inför söndagens tävlingar på umåker:) Det blir riktigt spännande och jag hoppas att ponnyerna verkligen vill springa:) Hoppas, hoppas, hoppas:)

Under torsadgen hängde jag med pappa när han körde Kiren och han var jättepigg och fin:) Vilken häst<3

Annars har jag jobbat i stallet. Man är tillbaka i de gamla rutinerna.

Måste gå och sova nu, ska upp klockan 8 för att träna Extra:)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0