Ponnytrav i Boden:D

Japp, som rubriken lyder så har jag varit på ponnytrav i Boden:D Halv 6 for mamma, jag och emil iväg med bil och hästfinka. Var framme vid 10 och ställde in Extra och Sindy i boxarna. Vid 11 for emil och värmde Sindy med Wilma och Duracell på rakbanan och det gick bra. 20 i 12 for jag ut och värmde Extra på banan:) ojojojoj vad han var taggad och vi körde på i provstarten så jag var nöjd:) Emil och Sindy startade i 2:a loppet och de kom 2:a på 2,53 så de var jätteduktiga:) Sen sela jag på extra och for ut och skritta och jogga han lite så han blev lite mjukare. Vi var med i lopp 4 och stod på 260 meters tillägg och jag säger bara det att jag har världens finaste och duktigaste ponny<3 Visst vi blev första utan pengar men han sprang de sista 500 på ett imponernade sätt i rullig stil och jag är imponerad av att han gick så bra:) Min gullponny<3
Sen va emil och sindy ut i sista loppet (lopp 5) och de kom 2:a igen fast i voltningen var det en fågel på banan som gjorde att emil fick volta konstigt så han fick bestraffningspoängXD HahahahaXD Både hästar och kuskar var duktiga:) Sen for vi hem och har tagit det lugnt resten av kvällen.

Nej jag lägger in bilder från ponnytravet imorgon (idag rättare sagt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0