Glädje och sorg........

Nej de senaste dagarna har inte varit så bra. Måndagen vill jag helst inte prata om men vi var på umåker och starta Hurre och Kiren och det var ingen bra bana så det gick inte så bra. Sen när jag skulle duscha så knockar han mig på näsan så den gör ganska ont.

Sen i Tisdags fick lilla Goldie somna in:'( Jag saknar henne jättemycket och det känns rätt så tomt i stallet utan henne:( Får bita ihop för att inte börja gråta när jag går förbi hennes box:( Livet är för grymt ibland men hon slipper ha ont och det var för hennes bästa<3 Vila i frid gumman<3:'(

I tisdags behövde jag muntras upp så jag red Rolle en stund och han var jättepigg och fin så vi red lite monté och galopperade en stund och det är helt otroligt vad fin han är:) Älskade, gamla skrutt<3 Han ska med på banan en stund imorgon för att jag ska rida honom på parkeringen eller i skogen stund och det kommer att bli roligt och spännande:) Senaste gången han besökte travbanan var i sin sista start i december 2009 så han kommer att gå med lätta hovar och om någon får syn på Rolle kommer de väl att tro att han är 3 år;) Hehe min lilla galning:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0