You got to live on....

Hej, sorry för kass uppdatering men jag orkar inte blogga varje dag så i stället så slänger jag in ett inlägg så fort jag orkar:)

Det här inlägget handlar om annandag jul (i måndags) då vi var och starta på travet med Kiren och Cragge:)

Cragge var ut i ett lärlingslopp och Samu Sundqvist körde honom. Cragge fick ett tufft lopp då de öppnade på 1,10!:O På isbana!! Då låg han 2:a utvändigt men fick dödens så fort den som va framför han tog över ledningen men då attackerade Cragge direkt och fick ledningen 600 kvar och ledde ett tag men vart lite stum till slut, vilket är helt förståeligt och kom 3:a:) Han var verkligen duktig och vi är så stolta över honom:)

Kiren var ut i Hästägarkannan och Petter Lundberg körde. Efter en resa invändigt fick han tillslut en lucka och spurtade riktigt bra som 2:a efter Västerbo World:) Tänk, Kiren fyller 11år och det var hans 2:a lopp på isbrodd och nu har han bara 4.040kr kvar till miljonen:)

Säger då bara det att jag är stolt över mina kungar:)


Cragge<3


Kiren<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0