Bildbomb

Hejsan:) Har egentligen inte så mycket att berätta om dagen då hästarna fick komma jättetidigt p.g.a det dåliga vädret. Usch, hatar regn och vill ha SNÖ,SNÖ,SNÖ NU,NU,NU!!! Det är ju 1:a december.

 
En kommentar som kom:
Anonym
om SO: kan inte du lägga in bilder på era hästar? :)IP: 85.194.147.106


Javisst kan jag göra det:) Gör det nu då jag inte har något speciellt att skriva om:)
Fortsätt gärna att kommentera, vill ha fler kommentarer:) Fast ni behöver inte va anonyma.

Lite bilder på mina hästar:

Akjas Funnyline, kallas för Fanny:) Är bara i träning hos oss.


Extra, min fina lilla ponny<3 Kallas för Bobo och Draken:)


Max IV (shettisen) och Chakir (varmblodet):) Max IV kallas för Max och Macke medans Chakir kallas för Kiren och Dojjan:)


Chakir igen:)

Max igen:)


Sindy O (In action) Ett jättefint och piggt shettissto som vi lånar:)


Dobrah, en av mina sköthästar:) Kallas Dobris:)


Dobrahs lilla bäbis:)


Rollercoaster<3 Även kallad Rolle:)


Quintana<3 Kallas för Greta.


Akjas Sir Hurry<3 Kallas för Hurre:)


Joker Pirat<3 Min trollunge<3

Cragganmore<3 Cragge kallas han för:)


Quintelle<3 Gretel är hennes smeknamn:)

Japp det var mina hästar det:) Ska även slänga in en bild på Lovina när jag hittar någon bra.
Goodnight:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0