Is this all of me...

Tjenare, det var ett tag sedan sen senast jag skrev här på bloggen men jag har inte orkat blogga något de senaste dagarna. Kan berätta att vi har gjort tre starter sen senast jag skrev. Cragge och Chakir i Boden och Hurre på Umåker:)

Cragge kom 3:a i ett P21-lopp och var jätteduktig:D Det är verkligen värt att kämpa med denna fina häst som har varit strulig enda sedan han kom till oss för 5 ½ år sedan:)

Chakir vart tyvärr första utan pengar:( Det vart ett struligt lopp för hans del så det var ju väldigt synd:( Han kan ju så mycket, men han har aldrig någon tur i loppen:( Men han var ju jättefin och sprang en av sina första lopp på brodd. Han har endast startat med brodd en gång.

Hurre kom 5:a och fick en jättebra resa invändigt så han var superduktig:)

Julklapparna är färdiginslagna och idag väntar skolavslutning och bussfärd hem så jag måste sova nu.....
So goodnight:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0