I'm swallow the pride...

Ursäkta att jag inte bloggade men Cragge var och starta på Umåkers kvällstrav så vi kom hem sent och sen satt jag och pluggade på engelskan till 12 någongång för att den var tvungen att va klar idag. Så det vart lite sent:P
Hur gick det igår då? Jo Cragge var jättefin i värmningen då mamma körde honom och sen i loppet så gick det jättebra och han skulle attackera på bortre långsidan då flög ena framskon och i kurvan så vart det galopp:/ Känns ganska jäkligt då han hade gott om krafter kvar och kunde ha varit låååångt framme. Men så är det med trav så det är bara att ta nya tag.

Idag då var det drygdag i skolan och snöstorm. Så när jag och Emil kom hem så passa vi på att ta in hästarna för att det blåste och snöade så det inte var sant. Hurre tog jag in först och han var helt hysterisk men det gick då bra. Sen när alla hästarna var inne så pysslade vi om dem. Sen gick vi in och åt tacos till middag. Mamma och pappa hade åkt för att starta Kiren på bergsåker. Men vid Bjästa var de tvungen att vända för att de fick stå i bilkö jättelänge p.g.a snöstormen för att de skulle inte hinna fram till tävlingarna i tid och strök. Det var nog lika bra det. De körde ett lopp på Bergsåker men fick ställa in resten av tävlingsdagen p.g.a banan och att de hade problem men belysningen.
Man kan säga att det vart en lagomt normal fredag.


<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/LRtamDmLKW0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Denna låt tröttnar jag aldrig på<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0