I was broken and alone......

Kämpade faktiskt tappert med startlistorna tidigare men det blev lite för mycket för mig. Fick i alla fall 5 rätt, på skoj förstås:) Faktiskt lite roligt då jag bara hade spikat 7 lopp och tagit med 2 i ett lopp.

Om jag ska berätt alite om min dag så var det jättedrygt i skolan och vi har hur mycket som helst somska göras men jag orkar inte plugga. Har matteprov imorgon men har knappt pluggat något för jag orkar inte.

Det känns lite kämpigt med betygen men är i alla fall på slutet av terminen så jag får lov att stå ut.

Cragge ska ut på Umåker imorgon och på fredag ska farbror Kiren ut och på starta på Bergsåker så gissa om jag är nervös....

Måste snart gå och sova så godnatt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0