Ännu en normal dag i mitt perfekta liv.......

Tjenare:) Denna dag var inte som alla andra.... Först var strömmen borta i tolv timmar, det hade kommit as mycke snö på gården så det var bara att plumsa sig fram. Sen när vi skulle på 40års kalas i Lycksele så paja bilen. Kan säga att det var lite obehagligt ett tag.
Ja så i stället så var vi hemma och har inte gjort nå särskilt. Så det finns inte så mycket mer än det att hästarna har varit helt vilda i hagarna:) De älskar verkligen vintern och snön:)

One direction - What makes you beautiful:

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/VpnuubCJjCU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Gryyyyyyymt bra låt<3

Ellen tipsade mig och Picnik's hemsida då jag ska göra en ny design och då passade jag på att redigera några foton där:) De blev hyfsade enligt mig men jag vet inte. Vad tycker ni?

Här är första bilden:

Pepsi<3 Tyvärr så funkade det inte att redigera bort de röda ögonen:(

Den andra bilden:

Joker<3

Tredje bilden:

Cragge<3

Fjärde bilden:

Kiren<3 Gick tyvärr inte att göra mindre suddig:(

Vill ni lämna en åsikt om någon av bilderna så lämna en kommentar eller skicka till [email protected]

Godnatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0