Träna Rolle och Extra:)

Tisdag= ganska dryg skoldag
Hade franska, matte, biologi, idrott och bild. Hemma vid 4 för att först logga in på datorn och sen äta middag innan jag hjälpte pappa med att fixa höet då det fanns en mögelhö som vi skulle köra bort och efter det tog jag in Joker och Extra för att de skulle tränas och sela Joker och pappa for ut med han efter vägen. Sen sela jag Extra med lokselen som tjorvade lite grann för jag höll inte på att kunna ställa om den. Aja var ute och skritta i 30 med däck bakom runt åkern:) Gick jättebra och jag har verkligen världens bästa drake<3 Hjälpte sen Emil med Sindy och sen tog jag in Quintana och mamma tog in Rolle för att jag skulle rida honom barbacka en stund:) Det gick jättebra och han var jättepigg, busig och lite tjorvig:) Det är så han ska va min gamla kämpe<3  
Sen har mamma hittat min kamera så imorgon blir det en bildbomb, det kommer att va lite olika bilder.


But I set fire to the rain. Watched it pour as I touched your face, 
Well it burned while I cried, cause I heard it screaming out your name, your name.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0