Söndag

Hej:)

Idag så har jag passat på att smörja till lite träns och Extras loksele då mamma, pappa, emil och elias for och hämtade en kaninunge:) Den är jätteliten och så sööööööt<3 Bilder kommer lite senare, då jag ytterligare en gång har lyckats slarva bort kameranX) Haha, är det bara jag som lyckats slarva bort den hela tiden.
De tränsen jag smorde var Lovinas träns och båda nosgrimmorna till det tränset. Det är en pullarnosgrimma och en engelsk nosgrimma + Max remontnosgrimma. Sen var det även Dobrah och Rolles träns.
Har även kört Extra med lokselen och han har fått dra däck bakom, vilket är ganska tungt. Det är bra, vi ska nämligen träna så ett tag:)
Har även sett Ice Road Truckers: Dödens väg. Det är en verklig serie i 10 delar som handlar om tre lastbilschaufförer som jobbar i Alaska men har fått ett erbjudande att jobba som lastbilschaufför i Indien i två månader på livsfarliga vägar.
Och där kör verkligen alla som galningar!! Man ser hur vissa bilar och bussar kör om varandra i kurvor utan sikt och de ser ut som att de ska krocka hela tiden. Sen kör de längs smala bergsväggar utan några vägräcken och det finns stup brevid som är flera hundra meter djupa. Helt galet. Vill då aldrig köra bil eller lastbil i Indien.

Måste gå och lägga mig nu, skola imorgon:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0