Skärtorsdag

Idag så har jag varit ute i stallet och jobbat:) Har annars mest bara pysslat om med djuren:) Pappa for ut och körde joker en stund och han var jättefin:) Har även haft ute både kaninerna och marsvinen i uteburarna. Kaninerna var ute hela dagen och marsvinen i några timmar och de blev nöjda.
Middag vid 7 och sen efterätt och lite tv-tittande och sen vid halv 10 dags att ta in hästar och kaniner:) Fick fånga Quintana som hade rymt. Hon kan det trots att hon inte är ung längre.
Har även sett en preliminär lista på dvärgbjörken:) Härligt att 9 hästar startar även fast sindy har sämsta rekordet. Vi ska göra vårt bästa och vi får hoppas att hon sköter sig bra:)
Har även sett söndagens listor och jag är så nöjd över att sindy och extra fick så bra lopp:) Är jättenöjd nu:) Vi ska ge järnet och jag tror att sindy kan vinna nåt lopp men det beror på hur duktig kusken är;)

Godnatt på er allihopa och ha en fortsatt glad påsk:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :D Titta gärna på min: boksystrar.blogg.se :D <3

2011-04-25 @ 13:36:16
URL: http://boksystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0