torsdag=jobbig skoldag

Ja som rubriken så är torsdagar jobbiga skoldagar för vi har jättemånga lektioner:( Drygt som tusan är det särskilt om man har prov. Hade franska prov och jag hoppas att jag fick VG för att jag svarade på det mesta men man får se.
Är i alla fall taggad till dvärgbjörken i morgon och jag hoppas att sindy vill springa järnet:)
Kom hem fråns vid 4 och var ensam ett tag så jag har gjort i ordning mina körsaker, kört två intervaller med sindy med den nya balansen men det gick inte så bra så vi ska byta balans igen. Sen hjälpte jag elias som fick rida extra en stund och det gick bra:) Skulle egentligen rida Rolle men hade inte tid så det ska jag göra på lördag. Aja nu väntar en dryg skoldag och sen ska jag till travet och lovisa följer med. I helgen blir det i princip bara att var på umåker och jag har verkligen sett fram emot den här helgen:D Bästa helgen på ett bra tag (förhoppningsvis):)
Godnatt på er alla och håll nu tummarna för mig och sindy i morgon!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0