Torsdag

Japp torsdag idag. Började 8.20 med läsning och sen hade vi en jätterolig mattetimme timme där vi körde en liten tävling och jag vann!XD Sen astronomiprov och jag tror att jag fick rätt på alla G frågorna så jag är nöjd. Lunch sen Svenska och So. Gjorde inge särskilt där utan vi jobbade vidare. Sen franska där vi hade förhör och jag fick 19,5 av 20:D Supernöjd!:) Tillslut läsning och sluta 14.45:) Tog rödåbussen hem och gjorde inget särskilt:) Va ute i stallet och fyllde på vatten och såg på när pappa skodde extra och joker:) Pyssla lite med max och hjälpte till att ta in de hästar som var kvar ute. Några hade gått intervaller här hemma idag så de stod inne.
Varit inne ett tag och har sett ett avsnitt av vampire diaries på tv6play:)
Nej dags att sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0