Kval:)

Ursäkta att jag inte skrev något i går men jag blev så trött och somnade i soffan vid elva och vaknade igen halv två så jag gick och la mig i min säng. 
jag kan berätta om lördagen: Vaknade vid 7 och steg upp och åt frukost. Gick sen ut i stallet och vi gjorde klart för att lasta hästarna och 20 över 8 bar det iväg till travabanan. När vi kom dit lastade vi av hästarna och grejerna:) Jag och emil gick iväg med sindy och hennes grejer till travskolan för att hon skulle stå där.
Vi selade så att jag kunde ut och värma efter 2:a provloppet. Vad pigg sndy var!! Hade jätteont i fingrarna efter värmningen. Körde två bakvarv då och sen skrittade jag runt volten på stallbacken tills efter 3:e provloppet då jag körde en provstart på 500 m och 2,58 tempo och sindy hann ta 3 galopper:/  I kvalet fick sindy springa i ledningen och joggade i mål på 3.01:D Med två galopper men det var ingen som sprang brevid sindy så hon bromsa lite och bröt ut en del på stallbackskurvan men jag är nöjd så nu laddar upp inför dvärgbjörken:D
Men de andra hästarna gick inge bra så vi ska kolla upp dem hos veterinären:( Så de blir ingen start för deras del på V75 helgen:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0