Onsdag

Ja idag när jag vaknade 10 i 7 i morse tänkte jag: Ånej nu har jag försovit mig igen:( Hann inte plugga på något till astronomi provet vi ska ha i morgon. Åkte med skolbussen till skolan men när vi hade passerat kyrkan så gick bussen sönder (något med kopplingen) så vi som satt i bussen fick hoppa på den som var näst sist av alla bussar som går förbi skolan och den bussen blev överfull!! Jag fick lov att stå längst fram och varenda gång den körde ner i ett gupp eller skulle svänga så höll jag på att ramla:( Inte roligt. Först engelska (drygt!!), sen svenska och so. Vi gick igenom det här med betyg på so:n och ordklasser på svenskan. Sen lunch och efter det franska. Franska är faktiskt väldigt roligt och jag tycker att drt går bra för mig där men längtar inte till provet den 28:e april:( Det provet avgör betygen!! Mitt mål är högst 3 poäng från MVG. Lite svårt men ska kämpa.
På lagpass tog jag ett pass franska, ett pass idrottsplanering med Karro och Emelie och till slut No för att plugga inför provet.
Hemma vid 4 och åt middag. Sen for jag, mamma och emil och körde Sindy och Extra:) Extra kändes fin förutom det att det stod en kran vid bron som han skulle tjorva och kasta sig vid så det var lite tjorvigt. Men annars var jag jättenöjd med honom:) Väl tillbaka till stallet, mockade jag åt max och Extra och gav max hö:)
Sen gick jag in och pluggade och såg på V64 direkt:) Mamma och pappa tog in hästarna och gav dem mat:)

Nej dags att gå och sova. Godnatt på er alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0