Natt blogg inlägg:)

Ja så va denna skolvecka över och nu väntar en helg med mycket jobb:)

Skrev ingenting i torsdags. Vi hade friluftsdag och jag åkte skidor från hammar till vännäsbacken och tillbaka. Drygt. Egentligen fick vi inte sluta före klockan 2 men jag var tillbaka på skolan 20 över ett. Missade tidiga bussen så farfar fick hämta mig och Lovisa och jag var hemma halv 3:) En och en halv timme tidigare än vanligt så det var ju bra:D Mockade åt Extra och Max sedan pluggade jag lite på hemprovet i matte som jag blev helt klar med på fredagen före matten då vi skulle lämna in den. Sedan tog jag det lugnt resten av torsdagen så inge särskilt hände.

Fredag: Vaknade klockan kvart över 6 och steg upp, i alla fall försökte för jag hade så ont i nacken att jag inte kunde röra på huvudet. Lyckades till slut ta mig upp och tog på mig skolkläder.
 Väl framme på skolan strax efter 8 och första ämnet vi hade var idrott och där spelade vi badminton och det var jätteskoj:) Men jag hade ont i nacken så dt blev lite svårt att röra på huvet:(
Sen på SO:n blev klassen uppdelade i två grupper och vi skulle diskutera olika saker vi ville ta upp. Sen lunchrast från 10.35-11.50. Vi hade en halvtimmes läsning efter lunchrasten och sen var det matte och no på schemat men vi gjorde inte så mycket:) Planerade utvecklingssamtal och sen satt jag, ylva, karro och lovisa och flummadeXD Det var jätteroligt:) Vi hade ett roligt samtalsämne;) På musiken började vi spela en ny låt och jag spelar bas.
Var hemma 10 i 4 och var ute i stallet en tag:) Körde extra en stund och va fin och pigg han kändes:)
Vid 7 tog vi in hästarna och jag skulle först ta in Rolle och Greta samtidigt. De var lite pigga och Greta skulle skrika åt alla valackerna så jag hade fullt upp och Rolle var jättepigg och ville bara gå iväg. När mamma eller pappa tar dem samtidigt går det bara fint men när jag ska ta in båda blir de knasiga:S

Nej resten av kvällen var lugn så jag har inge mer att berätta. Förutom att vi ska på provlopp i dag med 5 hästar:) Fast jag ska inte köra en enda så jag för sela, duscha och pyssla med hästarna i stället:) Fast jag vill jättegärna köra!!!!!!!!!!!

Nej ni jag avslutar det här blogg inlägget med en fin från förra helgen:)

Nej jag lägger in en bild till:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0