ingen rubrik

Idag när jag vaknade i morse var jag trött och kunde inte koncentrera mig för lill sötis kaninen var sjuk
:( Stannade hemma och hjälpte till i stallet i stället och pysslade om med sötisen. Det var så synd om honom:( Han ville inte dricka eller äta så jag och mamma var tvungen att tvinga i honom vatten och vitamindroppar:( Jag gick omkring och bar han i famnen en stund och gick ut med han i det fina vädret:) Det tyckte han var härligt och han blev lite piggare:) Gick sen in och såg på travet från umåker på tv:n med mamma och pappa. Hjälpte sen mamma att fixa hagen till extra och joker och mamma gav hästarna lunch medans jag släppte lös Lilla Gubben i stallet och vad han blev pigg och glad:) Han sprang runt och skuttade som en riktigt lycklig liten kanin<3
Sen efter middan gick jag ut och borstade Greta och Rolle och det var hårigt!XD Det bara flög överallt.
Tog sen in alla hästarna och de var verkligen leriga och finaXD Ojojoj undrar hur många gånger de hade rullat sigXD Gav sen alla hästar och kaniner och sen tog jag en liten joggingrunda och det gick inte så bra. Har urusel kondition men har bestämt mig för att jogga minst en gång om dagen:)
Nej dags att duscha och gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0