Fredag:D

Japp då vart det fredag igen:) Hade först gympa och där spelade vi badminton och pingis. Jag spelade badminton med Karro och det var jätteroligt:) Vi hade vikarie fast han kom inte förrän vid slutet av lektionen och då var det dags att plocka bort allt. Sen so och där jobbar vi om industrialiseringen (stavning?). Gjorde typ inge särskilt där. Anteckna lite i boken och läste tidningen. Sen lunch och efter det en halvtimmes läsning. Sen matte och där gjorde det mesta muntligt och sen fick man välja om man ville spela yatzy eller 24. Körde 24 med Ylva och Karro och jag vannXD No sen och där labbade vi. Musik sen. Hatar det. Hoppas att vi får sluta efter läsningen nästa vecka så slipper vi musiken och får gå på påsklov tidigare:D Hoppas,hoppas,hoppas!!

Hemma vid 4 och gick in en stund på datorn:) Gick ut ungefär kvart i 5 och jobbade i stallet:) När mamma kom hem vid 5 lagade hon middag:) Det blev tacos och jättegott var det:D Gick ut sen och tog in extra som skulle få en sko och sen sela honom:) Pappa och jag for ut med Aggabagga (Quintelle) och Extra och for på en tur till Långfors med dem:) Extra var lite seg på vägen dit men när jag vände för att köra hem då blev han lite piggare:) Vi vände tidigare än Pappa och Aggabagga för att få lite försprång då extra inte går så fort. Innan vi for över lillbron i västra selet då kom de ikapp:) När vi hade passerat bygdegården lät vi hästarna springa lite och tusan vad extra sprang!!!:D Höll nästan inte på att få stopp på honom och tusan vad fin han kändes!!! Inge rullig alls som han brukar vara när det går fort! Varken boots eller check hade han heller så jag är jättenöjd med honom:)

Har annars bara tagit det lugnt så nu är det dags att sova och imorgon ska jag kolla hur det går för emil när han kör sindy som ska kvala nästa vecka:)

Godnatt på er alla tappra läsare!:)
Max plutten<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0