...........

Blev väckt kvart i 9 för att vi skulle på provlopp med sindy och joker skulle få springa i lag med en annan häst. Var framme vid banan vid 10 och jag var både i travskole stallet och där joker skulle stå:) Hjälpte emil att sela sindy då hon skulle ut och värma sen gjorde jag inge särskilt:) Sen fick sindy ut och springa provlopp med sune, aldur och lasse:) Hon vart 2:a och sprang kring 3 minuter:) Både hon och emil var duktiga och nu blir det inga fler banbesök för henne innan kvalet nästa vecka:) Då kör jag henne och så ska jag kanske köra henne i årsdebuten:D Spännade värre:) Va inne på shopen och sen fika jag i lastbilen medan joker var ute och sprang på banan. Hemma vid 3 och då gav vi hästarna lunch. Alla boxar hade blivit mockade innan vi for så jag inte behövde mocka något. Åt middag sen och såg på livesändningen från V75 på tv:n och tog det lugnt:)
Vid kvart i 9 gick jag ut (alla andra hade redan gått ut) och tog in Extra:) Oj så arg han va när han stod vid grindenXD Stampa runt och gjorde små drakljud från sigXD
Gav Lilla Gubben mat, gick ett varv runt åkern med Busen sen gick jag in och såg Rosa Pantern 2:)
HahahahaXD Va den va rolig och braXD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0