Äntligen PÅSKLOV!!!:D

Tja allihopa:)
Idag (fredag) vart det slödag i skolan:) Hade först teori på idrotten om att skriva träningsdagbok, sluta där 9.00. Sen so och där fick vi fika och sen tipspromenad. Sen lunch till 10 i 12 och till slut läsning och där tog vi upp det vi ska sälja för att få in pengar till klasskassan. Så vi slutade 12.05!!:D Hoppade på en buss i vännäs typ kvart över 12 och åkte till vännäsby där jag och lovisa gick för att hälsa på Lovina:) Vad jag har saknat älsklingshästen<3 Hon såg ut att ha det bra och trivas och jag blev jätteglad att få träffa henne igen:) Har saknat henne nå oerhört<3 Pratade med hon som lånar Lovina och hon ska börja köra Lovina nu på påsklovet och hon hörde om jag kunde komma och hjälpa henne med det och det ska jag:) Det är jag jätteglad för:)
Blev sen hämtad av mamma vid okq8 så vi åkte hem och gjorde inget särskilt:) Har annars pysslat om Lilla Gubben som har bestämt sig för att han ska va pigg när han inte är på inhängnat område och helst vill han matas också. Sötisen<3 Har även borstat en JÄTTELERIG Hurre som höll på att få ett nervsammanbrott om man gick längre bort än en halvmeterXD KnashästXD
Har inte gjort nå särskilt annars förutom att jag har packat mina körgrejer till imorgon då det blir kval med sindy:D
Imorgon (lördag) blir det banan med 5 hästar så vi far strax efter 8:)
Nej dags att sova så godnatt på er alla:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0